even voorstellen...

Mijn foto
is student aan de Pabo, met een diploma pedagogisch medewerkster op zak. In de loop van de jaren heb ik veel inspiratie opgedaan op gebied van lifestyle. Door mijn enthousiasme en creativiteit ontwerp ik graag en heb ontzettend veel ideeën... die ik uiteraard met jullie wil delen;)! Voor vragen kunnen jullie mij mailen: marijn.vanremmen@gmail.com ennuh ik word dan wel juf.... let aub niet altijd op de spelfouten... een juf kan dit ook fout doen;)!

maandag 4 januari 2016

Stempels

Ten eerste allemaal de beste wensen voor in 2016!

Ook in dit jaar blijf ik stempels maken. Ik plaats stiekem een berichtje op deze weblog, aangezien ik weet dat een aantal van jullie mij via deze weg vinden.

De prijslijst voor 2016 blijft hetzelfde als vorig jaar:

- een meester/juffen/naam stempel €10,00
- een logostempel €12,50
- trouwstempel € 15,00-20,00

De verzendkosten voor één stempel is €2,92
De verzendkosten van 2 tot 4 stempels is €3,65
Vanaf vijf stempels is het een pakketje en zijn de verzendkosten 6,95.

Ik ben benieuwd hoeveel mensen ik dit jaar weer blij mag maken met een persoonlijke stempel.

Voor nu wens ik jullie ook dit jaar weer een stempelfantastisch jaar:)!





4 opmerkingen:

  1. Beste,

    Ik zou graag een juffenstempel bestellen, kan dit?
    Ik woon wel in België, kan dit ook opgestuurd worden?
    Ik wou dit naar je mailen, maar vind je emailadres niet.

    Dank je wel! Groetjes

    mijn emailadres is: sprengersn@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi!
    Ik zou ook graag een stempel bestellen!
    Kunt u mij contacteren op seigersleentje@hotmail.com?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi marijn,
    Ik heb interesse in een stempel wil je mij mailen? amandatingo@hotmail.com

    Dankjewel
    Groet, Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Marijn
    Ik zou heel graag een stempel bij je willen bestellen voor verjaardag. Is dat nog mogelijk?
    Mvg
    Patricia Bakker

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie;)!