even voorstellen...

Mijn foto
is student aan de Pabo, met een diploma pedagogisch medewerkster op zak. In de loop van de jaren heb ik veel inspiratie opgedaan op gebied van lifestyle. Door mijn enthousiasme en creativiteit ontwerp ik graag en heb ontzettend veel idee├źn... die ik uiteraard met jullie wil delen;)! Voor vragen kunnen jullie mij mailen: marijn.vanremmen@gmail.com ennuh ik word dan wel juf.... let aub niet altijd op de spelfouten... een juf kan dit ook fout doen;)!

zaterdag 29 augustus 2015

Verhuisd //Stempels...\\


Regelmatig krijg ik de vraag of ik nog wel stempels maak. Tja het is alweer te lang geleden dat ik hier iets van me heb laten horen...Jullie zijn razendenthousiast over mijn stempels. Onwijs leuk! Helaas is deze blog daardoor niet meer haalbaar om bij te houden. 

Maar stempels blijf ik maken. Neem eens een kijkje op facebook.com/madebymarijn

Ik heb stempels in verschillende prijsklassen. Informeer hiernaar en naar welke mogelijkheden er zijn. Wanneer we alles in overleg doen, dan wordt het jouw unieke persoonlijke stempel.

Ik heb nu ook houten omhulsels om de stempel heen. Deze zorgt ervoor dat de stempel echt af is, maar daardoor zijn de prijzen van de stempels anders dan hier op de pagina vermeld staan.
Je mag me altijd vragen naar de mogelijkheden en de prijzen. Ik doe alles in overleg, zodat het uiteindelijk echt jouw stempel wordt;)! En daar word ik dan ook weer zo blij om, om jullie weer zo blij te maken:)!

Ik zeg... enthousiast? Ga gauw naar: www.facebook.com/madebymarijn
P.s. ook zonder facebook kun je ook rondneuzen en mag je me altijd mailen naar:
marijn.vanremmen@gmail.com



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie;)!