even voorstellen...

Mijn foto
is student aan de Pabo, met een diploma pedagogisch medewerkster op zak. In de loop van de jaren heb ik veel inspiratie opgedaan op gebied van lifestyle. Door mijn enthousiasme en creativiteit ontwerp ik graag en heb ontzettend veel idee├źn... die ik uiteraard met jullie wil delen;)! Voor vragen kunnen jullie mij mailen: marijn.vanremmen@gmail.com ennuh ik word dan wel juf.... let aub niet altijd op de spelfouten... een juf kan dit ook fout doen;)!

vrijdag 6 februari 2015

Hoe houd ik mijn stempels schoon?

Het is een vraag die ik regelmatig kreeg.
Hoe houd ik mijn stempels schoon? Hoe kan ik mijn stempel het beste bewaren? Hoe lang gaat mijn stempel mee? 

Ik besloot het op een briefje te zetten. (stempelen vond ik toch even teveel werk.) Dit briefje is een belangrijk briefje en staan mijn schoonmaaktips op;)! Altijd handig toch? Deze krijg je nu ook bij je bestelling;)!


En voor als je het briefje, per ongeluk oepsie kwijt bent. Geen zorgen....
Hier heb ik hem voor je;)!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie;)!