even voorstellen...

Mijn foto
is student aan de Pabo, met een diploma pedagogisch medewerkster op zak. In de loop van de jaren heb ik veel inspiratie opgedaan op gebied van lifestyle. Door mijn enthousiasme en creativiteit ontwerp ik graag en heb ontzettend veel idee├źn... die ik uiteraard met jullie wil delen;)! Voor vragen kunnen jullie mij mailen: marijn.vanremmen@gmail.com ennuh ik word dan wel juf.... let aub niet altijd op de spelfouten... een juf kan dit ook fout doen;)!

zondag 11 januari 2015

In een nieuw jasje

Het is alweer een tijd geleden dat ik via deze weg iets heb laten horen...
Ik doe enorm veel via facebook.com/madebymarijn.

Maar ik wil ook graag hier laten zien welke stappen ik heb gemaakt. MadebyMarijn goed proffesional... En dat met een nieuw logo en visitekaartjes in de maak.

Wat vinden jullie van mijn nieuwe logo?


Na de grote primeur van mijn nieuwe logo, heb ik nu een andere primeur...
Made by Marijn heeft giftcards!
Het ideale cadeau voor als je een stempel wilt geven, maar niet precies weet wat voor plaatjes en tekst....
Dan kan diegene met deze giftcards zelf een stempel uitzoeken;)! Hoe cool is dat?

Voor 12,50 inclusief verzendkosten ontvang je zo'n giftcard. Daar staat een persoonlijke code op. Deze is in te wisselen voor de soort stempel die geschreven staat op de giftcard. En dan ontvangt de gelukkige een te gekke stempel.
 
Wat zouden jullie bestellen van zo'n giftcard?


















En dan heb ik nog veel meer projecten lopen... Binnenkort een interview, een evenement waar ik mijn stempels ten toon ga stellen en ontwerpen van logo's...

Ik zeg 2015 wordt een leuk en uitdagend jaar. Ik heb er zin in:)!

Liefs,
Marijn

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie;)!