even voorstellen...

Mijn foto
is student aan de Pabo, met een diploma pedagogisch medewerkster op zak. In de loop van de jaren heb ik veel inspiratie opgedaan op gebied van lifestyle. Door mijn enthousiasme en creativiteit ontwerp ik graag en heb ontzettend veel ideeën... die ik uiteraard met jullie wil delen;)! Voor vragen kunnen jullie mij mailen: marijn.vanremmen@gmail.com ennuh ik word dan wel juf.... let aub niet altijd op de spelfouten... een juf kan dit ook fout doen;)!

donderdag 2 oktober 2014

Stempels

Één van de leukste dingen die ik doe, zijn toch stempels maken. Heerlijk ontspannend werk, waarbij ik ook nog eens anderen blij mee kan maken. 

Zo heb ik de afgelopen tijd weer veel stempels mogen maken. 

Wil je ook zo'n toffe stempel. Twijfel dan niet en mail me voor vragen. Mijn werkwijze is als volgt;
* ik wacht op een berichtje met je wens, dit kan van alles zijn; van logo tot namenstempel, van monogram tot juffen of meesterstempel. 
* Ik maak een aantal ontwerpen en mail je terug. Als je zelf een ontwerp hebt is dit ook prima.
* Aan de hand daarvan kan ik ook de prijs inschatten.
* Zodra je er één hebt gekozen maak ik deze voor je en komt die zo snel mogelijk jouw kant op. 


Een namen of meester/juffen stempel is standaard 10 euro.
 

En wil je al een leuke stempel, maar nog geen ideeën? Hieronder een aantal foto's van stempels en voorbeelden. 






5 opmerkingen:

  1. Hoi Marijn,

    Mijn broer Stijn doet nu de pabo en het leek mij leuk om hem voor Sinterklaas een stempel van jou te geven. Mijn eerste vraag is dat haalbaar om het 4 dec te geven?
    Het is dus voor meester Stijn dan. Ik hoor graag van je!

    Groet,

    Liselore
    Lm.knigge@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee! Zeker een adres om te onthouden voor diverse doeleinden zowel zakelijk als privé.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marion,
      Leuk om te horen dat je zo enthousiast bent...
      op mijn facebookpagina zie je nog veel meer voorbeelden:
      www.facebook.com/madebymarijn

      Verwijderen
  3. Hoi,
    Ik zou graag 3 juf stempels bestellen, prentje maakt niet zoveel uit, een vogeltje of bloemetje (voor kleuterjuffen) juf Nadine juf Sonja en juf Nancy. Hoe moet ik de betaling regelen? Mijn mail is ellenbosschaerts@gmail.com
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemiddag
    Ik ben voor mijn zoontje op zoek naar een leuke juf-stempel om cadeau te geven eind juni.
    wat zouden de verzendkosten zijn naar België?
    Mvg
    Sofie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie;)!