even voorstellen...

Mijn foto
is student aan de Pabo, met een diploma pedagogisch medewerkster op zak. In de loop van de jaren heb ik veel inspiratie opgedaan op gebied van lifestyle. Door mijn enthousiasme en creativiteit ontwerp ik graag en heb ontzettend veel idee├źn... die ik uiteraard met jullie wil delen;)! Voor vragen kunnen jullie mij mailen: marijn.vanremmen@gmail.com ennuh ik word dan wel juf.... let aub niet altijd op de spelfouten... een juf kan dit ook fout doen;)!

donderdag 16 oktober 2014

rugzakjes

Nee ik ga niet op vakantie, Hoewel het wel bijna vakantie is. Even bijkomen van het harde werken. Maar mijn werkzaamheden bij made by marijn gaan door. Dat is namelijk veel te leuk. Wel knijp ik volgend weekend er even tussen uit. Ik heb een gezellig weekendje Parijs met mijn lief voor de deur staan. Dus ik zeg laat die vakantie maar komen. Maar eerst ga ik nog een dag genieten van de kinderen in groep vier. 

Rugzakjes??? Inpakken??? Nee, ik heb ooit een blog geschreven met een traktatie vol rugzakjes. Nu zijn jullie erg enthousiast en mijn mailbox stroom over met de vraag of ik de werkbeschrijving kan sturen. Nu heb ik het volgende bedacht. Ik zet hem als free printable op mijn blog. 

Veel knutselplezier! En fijne vakantie allemaal. Ik pak vast mijn tas al in.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie;)!